tisdag 17 augusti 2010

En lezki dröm

Jag drömde en asläskig dröm!!
Jag, min moster, hennes hund, kanske min pv och eventuellt någon till gick förbi ett hus med en hundgård med deluxe-stängsel, tänk überbevakat fängelse, och det ligger en schäfer utanför och stirrar på oss. Sedan ser vi att det ligger schäfrar på strategiska platser runt oss och sedan händer något och schäfrarna springer in och samlas och vi bara fattar att något sker och schäfrarna kommer efter oss. Vi springer aaaslångt till min mosters hus (alltså drömhus) som är ett ruckel. Det går inte att stänga fönstren eller dörrarna ordentligt och det är det enda som kan skydda oss mot schäfrarna. Då kommer min syster och hennes pojkvän med 'lite mat' (äkta) och jag ba 'NEEEEEEEEEEJ STÄNG DÖRREN!!!!' och alla ba 'men det är ingen fara, de syns ju inte' men jag visste hela tiden att de höll på att mobilisera sig och var tvungen att kolla dörrar och fönster hela tiden. Sedan tog vi ett tåg och då tänkte jag att de nog förlorade spåret, men så gick rälsen förbi det läskiga huset och då! .. vaknade jag.

Jävla antiklimax.

Inga kommentarer: