tisdag 2 november 2010

Spyapa någon?

Jag har lust att släppa ut somliga av mina katter i skogen just nu.
När jag kom hem efter 13,5 timmar på jobbet som var ca de jobbigaste denna termin så hade de spytt i vardagsrummet och i matrummet, och medan jag satt i soffan och försökte smälta allt så hoppade Aria upp i bokhyllan och spydde där.
Jag började gråta av trötthet och äckel och protestsomnade i soffan men gick till sängen sen.
När jag vaknade låg det en liten spya i sängen också.
Så, spyapa någon?
Billigt?
Gratis?
Du får betalt?

Dessutom har jag ett ton disk.

2 kommentarer:

alvunder från lundarna sa...

:( ja kan ta dem om de inte har något emot tågresa och hund! hehehe

Olga sa...

Nå de har ingen talan!
Aria är för övrigt väldigt duktig på att uppfostra hundar, vassa klor m.m.
Vi tar första bästa sista minuten ner!