måndag 27 december 2010

#prataomdet

Flera av mina närmaste har berättat att de har blivit våldtagna, och många har säkert inte velat berätta.
   Jag har blivit inlåst i en lägenhet med min kompis men klarade mig ur det för att hon lyckades ringa polisen (som inte gjorde något eftersom vi inte blivit våldtagna eller synligt misshandlade, tackar). Vad som hade hänt om hon inte ringt vill jag inte ens tänka på.
   En gång var jag skitfull på Arvika och låg med en kille - jag vet inte alls varför för jag skulle A L D R I G ens ha tänkt tanken, så redan där är det skumt. När vi ligger 'byter han hål' och dagen efter är det blod i tältet och en blodig kondom vid huvudändan. Jag tänkte bara att jag skulle bita ihop så att det gick över snabbare.
   En annan gång var min kille skitfull och lyssnade inte när jag sade nej många gånger om. Även då tänkte jag att jag skulle bita ihop så att det gick över snabbare.Jag blödde inte då.

Jag undrar om någon av mina heterosexuella killkompisar råkat ut för samma sak. Troligtvis inte.

(Det här är någon Twittergrej, #prataomdet, vilket jag tycker att det är bra att man gör. Sprid ordet.)

4 kommentarer:

Rosa sa...

:C

Rosa sa...

:CCC

Rosa sa...

asså alla sakerna är JÄTTEsjuka. blä blä bläääää. ofta man gör så. jävla män.

Olga sa...

Ja äckligt.
Äckligast att man ba "jaja".
Du borde också skriva om det.