måndag 25 april 2011

Glädje

Jag hade ett litet blodsockerfall där innan. Inga konstigheter. Vid sexsnåret frågade jag S om inte han var hungrig och han ba "näää" så vi fortsatte med våra göromål. Jag var så pass förbannad när vi monterade ihop sängen. Sade cirka en miljon gånger "Amen SMART att inte skicka med en bruksanvisning! Var ska den här sitta fast? Ingen aning, för det finns ingen bruksanvisning!!" Kanske sade jag även en del grövre ord. Jag tror även att en tår (eller två) kan ha tittat fram. Nu har jag sorterat bebikläder i högar med 50-nånting, 60-nånting, 70-nånting och >70 centilong. Jag tänkte börja att tvätta 50-nåntinghögen och sedan jobba mig uppåt.

Förresten svarade en om en spjälsäng på Blocket. Jag kan hämta den när jag vill och den kostar 200:-. Hoppas syrran vill köra ba'! Sedan måste jag även köpa en cykelpump till vagnen, en soptunna till blöjor och plastad frotté till vagnen. (Sedan måste jag även föda ut barnet. Det är gratis men ändå jobbigast på något vis.)

Det var det, det var DVD.

Inga kommentarer: