tisdag 30 oktober 2012

Asi es la vida injuste

Det är hemskt synd om mig idag. Jag har fått någon sorts musarm (ej för att jag runkat för mycket,vilket ju ändå hade varit värt) utan antagligen av kombon jobbar mycket vid tangentbord/mus och är svullen här och där på grund av graviditet. Det gör ont i handleden i alla fall.

Dessutom lyckades jag göra en paper cut mellan pekfingret och långfingret idag. Skönt, var det inte. Det svider nåt så inni nu.

Just nu vill jag mest sova men borde även sköta min hygien och packa matlåda. Suck. Så oöverstigligt mödosamt.

Stämningsbild.

4 kommentarer:

L sa...

Karpaltunnelsyndrom? Domnar fingertopparna?

Olga sa...

Kanske! Nej de domnar inte. Gör mest ont.

L sa...

Fråga din BM, jag fick typ handledsskenor som hjälpte!

Olga sa...

Hehe ja. Ska kolla nästa gång. Verkar ha gått över lite nu!