söndag 14 oktober 2012

Mkt intressant söndagsinlägg, KLICKA! LÄS!

Jag har städat allt utom vardagsrummet (en petitess, det är 'bara' ca  en tredjedel av lägenheten ...) och är så pass hungrig nu. Vi har ingen (god) mat hemma, jag är svettig och i trosor+sovlinne (bästa städoutfiten) och det regnar. Klockan 15:00 ska jag och Kaja åka mot babysimmet som börjar 16:00 (söndagsbusstider).

Jag blev sugen på Mariekex för att Bossa åt det på en bild. Ba' mmmm Mariekex. Inte ens gott. Det är som med snabbmakaroner och hönökaka – jag blir bara suger på det när jag är ashungrig.

Jag ska äta lite äcklig müsli utan fruktbitar och nötter nu. Typ havregryn och några cornflakes som smakar kartong och är kallt. Stackars. (Obs, tänk på att jag är gravid i v. 28 och då bör man få god mat, samt mycket!!!!!!)

Inga kommentarer: