onsdag 23 oktober 2013

Pruuuuuutt

Jag klarade INTE uppkörningen. Jag körde för långsamt så att det irriterade den övriga trafiken. Dessutom varvade jag motorn när jag skulle parkera. Fattade noll av den bilen jag hade. Jättekonstig. Gaspedalen var helt hård/stum, den drog iväg själv fast jag hade kopplingen uppe och så startade den om av sig själv när fick motorstopp en gång. Kändes inte som att jag hade full kontroll över den, så det bidrog väl till min meskörning. Nåja. Det är ju bara 1200kr, vem bryr sig om det. Ska kolla om jag får låna trafikskolans bil. Det kostar 1200kr+870kr men kan ju vara värt det om man klarar det. Hej svej. 

3 kommentarer:

Sparkling sa...

Sånt där är ju för trist. På det igen bara!

Olga sa...

Blöh

Maria sa...

Jag kuggade också första. Gjorde tre eller fyra fel. Trodde aldrig att det skulle gå, för jag gillade inte ens att köra bil, men så gick det på andra.

You can do it!!!