måndag 7 april 2014

Önskerubrik: Mina bästa djurbilder

Halloj!

Kaja  Allis
Aaaw.

Eeeh.

Uuuh.
Så korkade. Varför sitter de på rad?

Ser tjusiga ut. Foto av Marcus.

Osis på höjden av sin karriär. Foto av Marcus.

Nico och Olga på nyårsafton, Olgas sista i livet.

Wickie kisar. Hur korkat?

Wilda tar en kurva sommaren 2010. 

Happ. 

*dör*



Kaja, Wickie och jag. 
Slobodan. Så tjusig. 

Osis första dagen hos mig. 

Hopp!
Det var lite svårt att välja "mina bästa djurbilder". Jag har inte tre att välja mellan om en säger. Dessutom började jag gråta några gånger under urvalsprocessen p.g.a. hittade bilder på Wickie, pappa och så. Men här är några käcka i alla fall. Ville hitta en rolig på Aria men det gjorde jag inte.

Önskad av Gunhild.
Hon är matte till denna boll. 

2 kommentarer:

Gunhild sa...

bra djur!!! så gullia. o puckade! börja nästan grina på olgabilden med .

Kate sa...

:)