måndag 3 maj 2010

Dödssilverfisken från helvetet

Alltså, vaknade, gick på toa och såg DÖDSSILVERFISKEN FRÅN HELETET! Tänk liten skorpion, plus att den gick inte undan fast lampan tändes och folk (läs jag) kom. Ba låg där i all sin fläskighet.
Så jag ropade på Osis med knarrig morgonröst typ "O-o-o-sii...s..." Han var morgontrött så han låg kvar i sängen jättelänge så jag började nästan ge upp och ba nä jag får väl säta ner fötterna på golvet då!
Då! - hörde jag en liten duns i sovrummet och trippande steg. Signalen hade gått fram till Osis efter vad som kändes som en halv evighet. Han kom och gjorde processen kort (nåja, ganska kort, men måste ju leka lite) med silverfisken och jag kunde fortsätta i mina jobbförberedelser, som t.ex. att blogga. (Alltid prio 1 på morgonen).

1 kommentar:

Setareh sa...

Du är bäst! pussss.

psskynda från stallet så vi hinner leka lite på fredag!!!!!!!!! ds