söndag 30 maj 2010

It's my party

Igår vad vi på Boom och lyssnade på både BD och Håkan!
Jag var dock sinnessjukt trött/bakis/proppmätt så trots Fishermansfriendshot så piggnade jag inte till förrän vid 2-snåret på Palle!
Då tyckte jag att det var en bra idé att gå på efterfest med Läjzer Lajnus som han kallas för (av mig och Leila).
   Daniela bråkade med honom på temat Michael Jackson  (citat: "Du är så djävla dum i huvudet. Jag hatar dig.") och han spelade hårdrock. Han frågade också om han var i vägen för något ragg som jag hade. Det var han ju inte eftersom jag inte raggar nu för tiden.
   Sen gick jag och han hem till mig och drack 2,8:or på balkongen och kollade på Trailer Park Boys.
Då pillade han mig lite i håret å ba "katterna gillar ju det". Han var dock rätt oskön för han ville hela tiden prata om Sveriges invandringspolitik, och ba "du får ABSOLUT, ABSOLUT, inte tro att jag är rasist men det är ju mest invandrare som begår brott ..." asså typ inte SD men det kändes typ som att han inte sade allt. Aja. Han är ganska rolig också.
   Vid sju gick han hem när han insåg at vi inte skulle ligga och då gosade jag och katterna ner oss i morgonsolen härliga strålar och sov i 11,5 timmar (jag vill inte prata om det).
   Nu har jag tvättat, städat, skurat spyor, diskat, duschat och ska laga mat och hänga tvätty.
Jag undrar var min kille är. Han borde vara hemma men har inte hört av sig. Kanske har gjort slut i smyg.

Puss!

2 kommentarer:

j sa...

Haha Jag tror han läser din blogg eftersom han läser min. Du behöver eventuellt inte publicera detta. Han var rätt het på gröten på min syster också

Olga sa...

Va? Känner du honom?
Snackar vi om samma person?