lördag 15 maj 2010

Revirmarkering

Jag har våldsstädat hela lägenheten.
Jag har ont i halsen, var sjukt svettig p.g.a. den härliga värmen (obs! ej ironi!) och hade inte borstat tänderna.
Några rum var jag tvungen att städa två gånger för några stökade ner. Alltså inte katterna.
Det som gjorde att jag nästan bet sönder min tunga var piss på ringen och GOLVET.
Alltså - jag blir så sjukt äcklad.
Vem gör så?
Vem kissar på golvet?
Ba hej jag är en hund och vill att det ska stinka lite jag här.
Men pissa på golvet när du är hemma då! Inte hos mig!!!!
Jag stod på knä och bara gnuggade och grät och mumlade mitt mantra "jag hatar alla äckliga jävla män" när jag stod och städade bort pisset första gången.
Sedan låtsades jag inte om någonting men lyckades nog inte le.

Gud jag orkar inte män! Vem beter sig så.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen får jag typ tankar att jag har OCD för jag är så städbesatt och verkligen hatar kladdigt/smuligt golv.
Så jävla tjejig att ba "det är nog jag som är konstig".
Nej fan, visst är det inte normalt att pissa på golvet hemma hos någon????????

Gud kommer radera detta när ilskan lagt sig, insh'allah.

3 kommentarer:

j sa...

Skriv en arg lapp att han får sitta eller torka upp sitt eget piss

Setareh sa...

Din blogg får mig att skratta som ingen annan. Om du raderar detta inlägg kommer jag givetvis gråta blod.

Olga sa...

Hehe tur att min ilska förnöjer någon utöver min hypotalamus. :D