söndag 6 juni 2010

Härja i huvudstaden

Jag var på DAF på Strand igår. Det var en skitkass lokal och man såg ingenting trots att jag trängde mig rätt lång fram. Jag kunde typ ha youtube:at låtarna hemma lika bra men sen fick vi lista på Mebaser (Debaser Medis, haha) och då gjorde DAF en hemlig spelning där som var skitbra!! Man kunde stå precis vid scenkanten och såg allt och det var inte alls trångt eller något. Sedan hustlade Johan sig in backstage direkt efter spelningen (ja ba "JAG FÖLJER MED!!!!") så vi fick träffa DAF snabbt och jag fotade Johan med DAF. De var jättetrevliga och ganska blöta!! Vi såg även Henrik de la Cour på Strand. *starstruck*
Sen på dansgolvet så kom New Order och vid textraden "I get down on my knees and pray" skulle jag vara lite romantisk och knäböja framför Z varpå jag ramlade bakåt typ satte mig först och sedan landade jag raklång på golvet. Folk tittade lite föraktfullt och typ flyttade på sig och Z bara skrattade. Hon och Johan fick dra upp mig. *smart*
Bråkade även med Johans kompis om huruvida snus eller cig var bäst. Hejade förstås på snus.
   Idag har jag och Z ätit pizza, och jag åt vegan-capricciosa! (På Tevere på Skånegatan 81 i Stockholm.) Så himla lyxe! Jag har samt också även shoppat på Goodstore så vi ska ha korv-baguette-potatissalladsparty snart. ANOM!!!!!!!

4 kommentarer:

J sa...

Naaaaw

Olga sa...

ASgott!!

Anonym sa...

NOOOOOOOOOOOOOM. vilken bra helg ändå.

Olga sa...

Ja. Är väldigt förtjust i mat.