tisdag 15 juni 2010

Idag köpte jag fönsterplast till mina fönster mot gården eftersom skitmånga glor på mig när jag exv. dattar eller kommer ut från badrummet i 'Eva & Adam-kostymen'. Nåväl, jag skulle betala min plast och även en färgburk för att måla några garderober och hon i kassan ba: 750:-.
Ja ba: O_O Jag köpte alltså plast för 600:-. Jag trodde att det skulle kosta ca 50:-, därav chocken. Då hade de klippt till plasten och allt så jag kunde inte direkt ångra mig. Det var bara att langa fram kortet. Var typ sur halva dagen men det blev rätt fint till sist, åtminstone i vardagsrummet. Där har jag nämligen discoplast! Den är rutig och lite glittrig. Tänk mörkgrå discokula. Fräckt värre!
Jag köpte även ett klösträd (Bästis Blond) från IKEA som verkligen är ett träd i rotting (se bild). Det kostade bara 300:- eftersom det skulle gå ur sortimentet. Det är det finaste klösträdet jag sett men kanske inte det roligaste för katterna. De satt där lite pliktskyldigt och fattade inte hur man skulle ta sig ner. Fast det säger kanske mer om mina katter än om klösträdet.

Nåja!!
Jag köpte också en rullgardin till mitt blivande sovrum och en gardinstång till mitt nuvarande sovrum och ett tyg med en tjock hund som jag ska ha som en tavla. Jag har bakat pizza OCH blåbärsbullar också. Men ej varit i stally. :C

(Jag känner mig lite som typ Kissie eller någon när jag skriver ut vad grejer kostar - men det var ju för att det var extremt dyrt/ett fynd!)

Inga kommentarer: