måndag 9 maj 2011

Blod igen!! Mkt spännande

Inatt kom det ju slem och rosa blod när jag var på toa vilket jag antog var slemproppen, men nu kom det brunt blod. (Så fräscht att goggla ur sig såna saker lite då och då.) Jag blev hur som helst lite fundersam eftersom det var i samband med mina sköna sammandragningar (obs, svidande ironi, de är inte sköna någonstans) så jag ringde till förlossningen igen och det var en jättesnäll barnmorska som pratade länge och var bra. De är så himla trivsamma där ändå. Hon sa att jag fick komma in och hämta sömntabletter om jag inte kunde sova också. Känns lite som en idé eftersom jag typ inte kunde sova så värst inatt. Och just det, blodet var inte farligt och hon rekommenderade vila och dusch/bad typ. Kul att man har ett badkar. Kul att man kan vila så bra eftersom man inte har smärtsamma sammandragningar titt som tätt. Aja!!! Kul rapport är nu över ajö.

Inga kommentarer: