måndag 19 mars 2012

Hääääj

I helgen har jag jobbat på barnklädesloppis och varit i stallet. Jag hann inte träna mer än ridningen under helgen så jag tränade idag innan jobbet istället. Det var en så jävla lol jympaledare. En rätt så rejäl kagge, blonderad men hade mörkt skägg och skrek "woooh!" titt som tätt. Min gaydar blinkade i regnbågens alla färger. Så lustigt med en tjock jympaledare. Det ser man inte ofta, eller?

Annars är det deppig stämning med katterna som pissar och slåss, disk på diskbänken, småtjurig unge som måste ha total uppmärksamhet, min kille jobbar kväll osv. Rätt tråkig kväll.

Ni då? Dricker ni champagne i galaklänningar?

7 kommentarer:

Maria sa...

Jag sitter och gnisslar tänder över att Bossa inte kan komma till ro inne i sitt rum, men vägrar gå in eftersom det är Nils fel eftersom han lät henne (och sig själv) sova alldeles för länge i dag på dagen så det är han som ska gå in. Är rätt sur över det plus det faktum att han missade en tvättid för att sova trots att vi verkligen behöver tvätta lakan och sådant som vi inte kan tvätta i lilla maskinen i lägenheten.

Så ingen gala här heller. Direkt.

Hoppas att han inte läser här.

Olga sa...

Haha fy vad irriterande. Jag brukar också spy ur mig galla i ditt kommentarsfält. Sånt som man inte riktigt ids skriva i bloggen för det är i det långa loppet en skotska men så pass irriterande för stunden att man vill lystmätes en liten gullig hundvalp. Typ.

Jag ville mest säga, I feel ya sister.

Olga sa...

En skotska är egentligen en skitsak men det tyckte autocorrect var osedligt.

L sa...

Jag hade husarrest hela dagen på grund av en galen seriemördare som har rasistiska motiv. Eftersom varken jag eller Inès kan skryta med vårt blonda svall och blåa ögon så stannade vi inne. Sen ringde typ en utmätare på porttelefonen och blev arg på mig för att jag fattade inte vad han var eller vad han ville. Det slutade med att jag blev så rädd att jag släppte in honom, sen smög jag och Inès omkring i en tyst lägenhet. Jag var JÄTTERÄDD. Inte för att vi har skulder men i alla fall!Obs! Han ringde aldrig på hos oss...

Olga sa...

Aha han ville till någon annan alltså, men kanske inte ville förvarna? Usch det låter jobbigt. Du vann kanske jobbighetsdagen?

L sa...

Tackar! Känner mig hedrad. Borde kanske fira med champagne?

Olga sa...

Du är ju trots allt i champagnens hemland!