tisdag 31 juli 2012

Kiss och bonk

Å Kaja bonkade huvudet i sängkarmen och hade därefter hade vakenfest inatt så jag var ca 0 % pigg på jobbet. Jag grät till exempel en skvätt när jag plockade undan i köket eftermiddagen p.g.a. kändes oöverstigligt jobbigt (och då har jag inte lagat mat eller gjort något annat "hemarbete".) Sedan bråkade världens mest irriterande katt med världens mest mesiga katt så den senare bara måste kissa en skvätt och den förre måste yla utanför sovrumsdörren när Kaj skulle sova. Jag måste göra något åt kattproblemet snart. 15 månaders bråk är 15 månader för mycket. Jag ids inte att inte tycka det alls är roligt med katterna.

On a brighter note: min kille har fått Kaja att somna i spjälsängen!!!!!!!!(!!!!!!) Fattar inte hur han gör det men där finns det skydd så hon kan bonka sin lilla knopp bäst hon vill. Det betyder (väl?) att jag kommer kunna sova hela friggin' natten inatt och vakna utsövd. Jag jobbar 13–19 imorgon så jag tänkte cykla förbi trafikskolan innan och boka en lektion. Iiiiih!

Nu hoppas man på lite True Blood och te.

Inga kommentarer: