måndag 3 september 2012

Into my arms

Min dyrbiljett levererade; jag kom fram i tid med båda tågen jag åkte med och efter en rask promenad tog jag bussen hem. (Något av det otympligaste som finns är för övrigt att vara gravid och ha ryggsäck.) Jag blev i alla fall mött av Kaja och S vid bussen och jag var lite orolig att Kaja skulle vara sur på mig eftersom jag varit borta men hennes lilla ansikte sken opp när hon förstod att det var jag. Hon sade "mamma" och skrattade och så släppte S ned henne, jag kastade av mig väskorna och hon sprang in i min famn. Det var som en romantisk film! Sedan skulle hon bli buren hem och det fick hon ju såklart för du kunde jag pussa ca 100 ggr.

Nu sover ängeln i sin nya Villervalla-pyamas som jag köpte åt'na i Göteborg, och med pandanappen - även den köpt i Gôtet. Jag somnade också en stund (2 h) och tänkte fortsätta med det nu efter tandborstnings-, ansiktstvättnings- och bloggpaus.

God natt! :*

2 kommentarer:

Zahra sa...

Men gulleKaja! <3 Har inte varit ifrån Anya mer än 8-9 timmar som mest men är typ alltid orolig ändå.

Glömmer förresten bort ibland att du är preggers, haha. Läser & bah är hon grav.. Ja just det ja! Hehe. :*

Olga sa...

Som jag innan denna lilla tredagarstripp! Var värst innan dock, hehe.

Ja du, jag glömmer också bort det. :P