måndag 9 september 2013

Blö

Jag är sur för att jag får inte ta mer bostadslån eftersom jag har barn och är sambo. Så jag kan inte köpa det här huset med min syster:
Där våra barn skulle springa runt och busa under sina sommarlov. Vi skulle bygga en inglasad terass där vi kunde sitta och dricka vin och babbla när barnen somnat. Det skulle vara staket runt hela tomten så inga barn/hundar kunde rymma. En liten grind till vår moster och kusin skulle vi sätta in här:
Då kunde de springa mellan och leka med varandra så mycket de ville. Vi skulle plantera bärbuskar, såga ned trän och köpa möbler på loppis. 
 Vi hade storslagna planer faktiskt!



6 kommentarer:

Maria sa...

Nej, fy fan vad tråkigt. Har du kollat runt bland bankerna? Ibland kan man wheela och deala och hålla på. Typ "jag byter till om jag får si och så" eller "jag sparar si och så mycket i månaden hos er om utifall".

Olga sa...

Ja vi har möte med banken på fredag om min syster vill gå. Vi får se.

L sa...

Precis, man kan ju säkert förhandla med banken. Hoppas det går vägen på fredag!

daniela sa...

Det låter som en väldigt fin dröm att förverkliga. Puss och hoppas att det går bra på fredag!

Olga sa...

Ja det vore faktisk perfekt.

Ewonne sa...

Åh vad underbart det låter!!!