fredag 13 september 2013

Hat trick i recensioner

Idag hörni. Kanske borde recensera dagen också?

-Tappat bort min mobilladdare och har 2 % kvar.
-Haft ont i magen och varit trött (Ilon väckte mig 5, tackar).

+Det gick bra på jobbet, något jag varit lite nervig för.
+Vi var på banken och ... jag ska få en sommarstuga!!!!!! Eller få och få, men ja ni fattar. Yey Nordea, Ney SBAB. Hoppas nu på positivt svar från mäklaren.
+Jag har inte varit så arg idag. Cyklade till och med till affären med Kaja EN FREDAGSEFTERMIDDAG och hon fick gå lös i butiken.

4 kommentarer:

Daniela sa...

Vad roligt med sommarstugan!!!!!!! Eller lånet i alla fall!!!!!! Osv!!!!!!!

Eller nåt sånt sa...

Yey!!!!!!!!! Grattis till stugan!!

Olga sa...

Haha JAGHARINTEFÅÅTTDENÄN! Men tack! ;*

Ewonne sa...

Yeeeeej!!! Grattis till framtida sommarstuga. Känner mig såå avis! Grattis, grattis, grattis!!