söndag 13 mars 2011

Jag har ju klagat lite på min kille men nu ska jag säga vilken snäll istället. Vi bakade pizza igår och det var diskberg von helvete. Så ba diskade han allt, fixade mat, gick ut med sopor och källsorteringsgrejs innan han måste jobba. Dessutom, vecklade ut ett mjölkpaket och sköljde ur det!!! Pillade till och med bort plastgrejen.
Bildbevis
Det kommer således att gå att bo tillsammans. Jag satt under tiden på min feta rumpa och surade/hade sura uppstötningar. Nu har jag huvudvärk. Ikväll kommer mamma och hennes kille. Jag hoppas att den här;
hamnar på plats efter deras besök. Så jag aldrig mer behöver diska någonsin så länge jag lever (haha).

Jaha. (Känner lite att jag måste göra något "vilt" snart, kanske skada mig så jag svävar mellan liv och död eller skaffa en jävligt konstig tatuering? Tråkigare än så här kan en blogg inte bli.)

2 kommentarer:

Rosa sa...

Gud vad begåvad och snäll. Idag fick jag för 1875 gången lära min kille att ställa in disken i diskmaskinen, och inte på bänken ovanför. Det är dock lite svårt så vi får kämpa vidare med träningen!

Olga sa...

Ja, den pärsen vill man int ens tänka på! Ett steg i taget, mycket positiv förstärkning och inte "förvänta sig för mycket" tror jag e de som gäller! Kör du med klicker eller godis?