tisdag 8 mars 2011

Rörmokeri

Idag kom min kollegas man tillika rörmokare förbi och skulle fixa med vatten, avlopp med mera inför diskmaskinen. Dock fanns det redan. Det var lite pinsamt, må jag säga men hur skulle jag kunna veta det? Jag är inte så bra på rörmokeri! Jag hade dock en kran som har droppat/runnit "ett tag" som har fixade och så borrade han ett hål till slangar med mera så att diskmaskinen bara kan kopplas in. Vi fikade ckså, fast jag inte hade ätit frukost ens!

Så, jag är väldigt redo för diskmaskin nu! Bring it on! Har till och med sparat massa disk! (Eh.).

4 kommentarer:

Rosa sa...

HAHAHAHAHHA fan vad typiskt =D men också kul! Nu är slutet nära. Eller nåt.

Olga sa...

Haha ja jävla puckat, men han borrade ett hål så man kan dra slangar och hål samt bytte kranen i badrummet som droppade som fan. Kul ändå, nu vet jag det. :D

Rosa sa...

Jag märkte kranen! Vad tyst det blev!

Olga sa...

Yeah! Zen.