fredag 10 juni 2011

Okej Hitler kanske är värre, men det är på håret asså

Nu har jag en BRÖSTPUMP! Den ska uppkallas efter Lars Ohly, kanske blir det "Lasse" till vardags, det visar sig. (Man vill ju inte att folk ska tro att man syftar på Lars "mitt största hat ever" Winnerbäck liksom.) Men tillbaka till det VÄSENTLIGA. Med bröstpumpen kan jag pumpa mjölk så att jag inte behöver vara klistrad vid bébé 24/7 vilket i sin tur innebär att jag kan avvika någon timme eller två och gå på PULP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ååååååå!!!!!!!!!! Och nu slog det mig att eftersom jag inte ska amma då kan jag ju supa ner mä  totalt också!!!!!!!!!!!!!! (...?)

Nåja.

5 kommentarer:

Maria sa...

Älskar ditt största hat!!! Vet du, en gång när jag jobbade på kvällstidning fick vi in ett tips från en som skickade med en svensk_makt_musik-cd där det i konvolutet var en hälsning till Lasse Winnerbäck som tack för "Hitlerfest *random årtal*". Vi fick inget uttalande från "hans folk", så det blev ingen nyhet i tidningen, men ändå.

En annan grej: tänk vad roligt om vi sprang in i varandra på Way out west och tog en öl!

Maria sa...

Förtydligande: jag älskar alltså inte ditt största hat som i att jag älskar Lasse W. Jag älskar alltså att det ÄR ditt största hat.

Slut på förtydligande.

Olga sa...

Haha jag blev lite nervös där! Nädå. Haha jag ha hört att han hängde med nazisterna i sin hemstad (Linköping?), men det var mest som ett rykte. Typ var bästiz med Pluton Svea och sånt. Älskar att det är samt eftersom han ska va så jävla helylle.

Klart vi ska ta en öl då! Måste bara vänta med biljettköp tills jag vet när Pulp spelar. Min syrra bor i Haga tror ja, var bor du?

Maria sa...

Jag bor på Tredje Långgatan, vilket är supernära Haga. Fest!

Olga sa...

Jippi!!