fredag 25 november 2011

Baby Shower II

Jag ska strax åka iväg med min kusin och köpa en massa mat till hennes Baby Shower som är imorgon. Det blir den andra Baby Showern som vi arrangerar så vi har ju rutin, men det är ju ändå en del arbete som ska läggas ned. Förra gången var jag gravid och när vi hade handlat och ätit på fredagkvällen var vi så trötta och orkade inte göra något. Leila (det är min kusin alltså) och jag somnade i min säng och gick upp tidigt och fixade från typ 8 på morgonen! Det var jättemysigt. Min kille bodde inte här då ännu så vi hade lägenheten för oss själva. Det blir lite svårare för mig att sova över hos henne eftersom hon bor i en tvåa med sin mamma och jag har Kaja men det ska nog bli en finfin Baby Shower även utan övernattning!! Jag ska köpa gips och så ska vi göra en gipsavgjutning av hennes mage som "akivitet"! Hihi!
Leila med liten mage, i somras.

3 kommentarer:

Ja, jag då sa...

Svarade via min blogg också men ja, det är bara en. trott eller ej :)

Leila sa...

Herregud vilken liten mage. Man kan ju knappt tro att jag är gravid. Annat är det nu!

Olga sa...

Nu är det inte någon tvekan!!!