torsdag 24 november 2011

Gumörn

Hela familjen utom jag sover. Jag drömde att jag var jättesen till någon familjesammankomst (får en skön ångest av det, folks besvikelse et c.) så var jag sen i det vakna livet istället! :ppPPPPppPPpp
Annars låter livmodern hälsa att den är back in business ... Vi ska ha Babysim idag också, så vi får hoppas att det inte är någon syndaflod.

Tillägg: På förekommen anledning vill jag berätta att jag inte är gravid. Jag menstruerar. Jag ska fortsätta med det nu då. Hej. 

5 kommentarer:

Ewonne sa...

VAAA?! Är du på tjocko???! Igen! Hurra! Eller?

Olga sa...

Hahaha, NEJ!!!! Har fått mens bara!

Leila sa...

Jag trodde också att Kaja skulle få ett litet syskon:) Mysigt!

Ewonne sa...

Hahaha, då behöver jag inte känna mig korkad som missförstod! Fick min merre ner Eila fyllde 3 månader, man ba: shit, kan jag bli på tjocko igen redan nu?! Några dagar senare fick jag veta att en i mammagruppen, vars barn är född 3 dagar efter Eila, är på smällen igen. Kommer skilja 11 mån mellan hennes ongar. Shit pommes, liksom.

Olga sa...

Ja usch vad jobbigt att bli gravid igen tätt inpå ... Det känns som att man snuvar det första barnet på dess bebistid nästan?