tisdag 24 januari 2012

24 Guilty pleasure

Jag tycker att hon är rätt vidrig och bratig; "mina föräldrar har ett hus i Frankrike", "jag ska rida ut en orkan, fniss", "jag spelar mysiga spel med mina fina vänner", "jag pratar som jag skriver, förtjusande" och "jag står med fötterna som ett sepe på alla mina posebilder" *givakt* men så ba måste jag gå in och kolla på fina bilder mm. Kalla det guilty pleasure eller skräckblandad förtjusning. Har lite klassförakt! (It works both ways.) slut på romanen.

4 kommentarer:

Gunhild sa...

du glömde charktallrikarna!!! o tycker bilderna alltid är samma???

Olga sa...

Det verkar som att NÅGON delar mitt guilty pleasure? ;) och ja, alla jävla ostron, sparrisar, lobster rolls.

Setti sa...

Alltså. Tittade hela tiden på hennes blogg förut. Kom sedan på att den är bajs och att mitt liv rullade på precis som vanlig utan den.

Olga sa...

Haha,ja men typ så.