söndag 29 januari 2012

Humör: Deprimerad

Imorse bjöds det på spya och bajs från katternas sida, och efter ett sjujävla bråk även kiss. Jag har en ytterst oangenäm mensvärk och är ej så munter. Skrev in deprimerad som humör i min mensapp. Jag åkte även och handlade mat (för över 900:-) i mjukisbyxor för att strumpbyxor/jeans "gör ont".

Ungen har ont i tanden och är snorig. Hon är dock inte jättesur men ganska lättstött eller vad man ska säga. Och min kille jobbar. Ett plus är att jag lyckades söva om ungen när hon vaknade från sin eftermiddagslur så jag får dricka kaffe och titta i Hööks-katalogen en stund i lugn och ro.

3 kommentarer:

Zahra sa...

mensapp? vilken app är det?

Olga sa...

P Tracker. Helt fantastisk! Finns gratis och betalvaariant.

christin sa...

ska fan börja bära mammakläder. jeans är HEMSKT