tisdag 28 augusti 2012

Lite sned käft

Idag var vi på polisstationen och fixade pass åt Kaja inför Frankrikeresan. Hon var inte jättebra på att sitta stilla och titta rätt in i kameran om man säger, så hennes bild blev lite ... ptja. Sisådär. Det blir klart om en vecka så då kan jag lägga upp en bild.

Apropå Frankrikeresan så ska den även inkludera en Spanienresa. Superfestligt att göra två flugor på smällen. Speciellt för Kaj Partaj och hennes pappa som aldrig varit i något av de länderna! Själv har man ju varit massor i Frankrike och Spanien. En dag i Frankrike åkte jag till Spanien två gånger till och med. En får passa på.

Apropå resor i allmänhet ska jag åka till Götet på torsdag och på fredag blir det Leonard Cohen!!! <3 <3 <3 Jag är såklart ångestfylld över att lämna min avkomma i fyra friggin' dagar men om jag känner mig själv rätt så är det som vanligt "värst innan". (Man går och oroar sig och spelar upp skräckscenarier och så där.) "Värst innan" gäller för det mesta, inklusive förlossningar.

Nu ska jag sova och arbeta min sista dag innan min mini weekend! G'nite y'all!

2 kommentarer:

L sa...

Inès är också mycket glad över att få åka till Spanien!

Olga sa...

Uppspelta ungar.