söndag 12 augusti 2012

Marie-Antoinette

Igår hade vi Marie-Antoinettefest. Jag var på fötterna från typ 8:30–19:00 då jag sjönk ihop i soffan och vägrade resa mig upp. Jag tror att festen var lyckad hur som! Det blev kakor och bubbel över vilket väl betyder att ingen behövde gå hungrig/törstig. Jag fotade ingenting knappt (förutom ett halvlänsat kakbord) men det var fint! Mycket rosa och ljuvt. Barn och hundar. Fina paket och väldoftande buketter. Jag fick en sockerchock såklart med det är smällar man får ta.

Kaja åt väl också mest kakor (hrmm) igår och var inte så sugen på gröt/nyttiga grejer så inatt vid 4–5 vaknade hon och kunde inte somna om. Då gjorde jag en flaska välling och gav henne och hon drack hela jävla flaskan (har aldrig hänt förut) och sedan kunde hon somna. Stackars apa som inte blir matad av sina föräldrar. Som straff bajsade hon på badrumsgolvet imorse. Det är smällar man får ta.

2 kommentarer:

Zahra sa...

Har du fyllt år? Grattis isf!!!!!! <3

Annars: gött med fest & socker! :)

Olga sa...

Haha ja 10 juli. ;) 30 coola år.