onsdag 26 juni 2013

Pengarna bränner i fickan såhär i semestertider förstår jag

Ja, löning idag (igår, nattugglans anmärkning) och ni tänker förstås "Vafan ska jag göra för alla dessa penningar?" Jo men jag fyller ju år snart! Om två veckor för att vara exakt. Så nu ska jag ge en tipslista på vad man kan ge mig. En så kallad önskelista.

Den här vackra väskan, fast det visste ni ju redan

Såna spring-tights så jag springer dubbelt så snabbt, minst! Fast inte så gärna rosa. :c
Även sportbehå. En stl XXXXXXXXXXL typ. 

Nylonstrumpbyxor. Höga i midjan, svarta. 
Böcker. T.ex. Torka aldrig tårar utan handskar-trilogin. 
Typ vad som helst från Body Shop. T.ex. blekaste all-in-one face base, mascara eller något ur Chocomania-serien. ÄLSKAR! 
Muminmuggen Primadonnans häst. Jag hade ju en, men ...*gråter blod*


Ett hålslag. Eller andra lyxiga kontorsmaterial som pennor, mappar, fina musmattor. Älskar skiten. Töntigt men sant. 

Trosor som går högt upp i midjan. 


Körlektioner eller något som hjälper mig att få körkort. 


Snälla barn.

Och a juste – regnställ. Mitt har förkommit. 


2 kommentarer:

Maria sa...

Vilken härlig lista! Förutom körlektioner hade jag kunnat copy pejsta. Har nog samma smak som du ungefär. Office supplies alltså. Mmmmm.

Olga sa...

Mmmm organisera. Mmmm skolstart.