torsdag 13 mars 2014

Parkering

Jag hade tänkt blogga fint inlägg med bilder från kamera samt film på säl men eftersom jag är världens slöaste person så får ni kanske det till sommaren. 2015 alltså. 

Nu sitter jag i alla fall på banken som ligger i ett industriområde. Det är lättast att ta bil hit. Så det gjorde jag. Var asnervös innan. Sedan när jag skulle parkera så stod två byggjobbargubnar på parkeringsplatsen och parkera är inte min starkaste sida ska ni veta. Ah så jag höll på att åka fram och tillbaka, bilen rullade fast jag inte ville, körde upp på någon kant. Gubbarna stod och glodde men jag såg inte deras ansikten. Så pinsamt. Borde typ ta körlektion och träna på parkering men jag törs inte eftersom de antagligen återkallar mitt körkort då. Nu ska jag köra till affären. Hej.  

1 kommentar:

L sa...

Vi kan öva ihop. Jag kan öva på att förflytta mig från en påfart till motorväg eller annan snabb väg. Jag får panik. Jag klarar inte av att titta fram och samtidigt hålla koll på bilar som kommer bakifrån och sen slänga mig in där det finns en lucka. Här flyttar inte man inte till vänster fil när någon försöker köra på!