söndag 14 april 2013

Skräpmat och sol

Dagen började med en sjujädra sovmorgon för mig och Ilon. Om Kaja och pharsen går upp först så kan jag sova hur länge som helst, för jag vaknar bara av att Ilon vill amma och så somnar jag om av amningen fast jag vill gå upp. Aja, jag skyndade på lite och så drog vi till 4H och red häst. Kaja satt själv och höll inte i sig. Jätteduktig.

Sedan hade de i tvåårsåldern poolparty. Kajas kompis lade sig ned i en solljummen vattenpöl. Kaja nöjde sig med att rusa runt i en pöl och blöta ned fingervantarna. De var fyra där vid ett tillfälle.

Vi drack kaffe och åt moccaruta i solen. Sedan gårdagens pizza på ballen när ungarna sov och korv och pomfritt till middag efter en välbehövlig städning. Soft dag!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men vilken skön dag. Jag blir så avundsjuk på era gårdsbesök!

Olga sa...

Älskar 4H! Ligger ca 15 min hemifrån till fots. :)