tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag har jag spenderat med min käresta (Leila). Men först fick jag en present av en elev som jag har haft sedan min allra första början som lärare, en klocka!

Sedan mötte jag Leila och Inès på stan och vi gick hem till mig och åt jävligt salt avokadopasta och drack vin! På en tisdag, helt jävla loco. Dock ett litet glas 8,5 % men ändå. Rätt vilda morser!

Ja, och sedan tänkte vi ta en promenad men pga lättja/trötthet kollade vi på Unga mödrar och Property ladder och åt småkakor istället.

Om en vecka är de åter i Frankrike. Det ska bli tråkigt att inte kunna träffa kusInès (hehe) ofta och se henne växa men vi ses till sommaren igen. Idag satt Inès och skrattade i mitt knä ganska länge, men allra bäst är hon på att sova som på bilden ovan.

Som avslutning på denna dag hade Kaja den väldigt låga temperaturen 36,5 grader. Det betyder väl ingen feber??

1 kommentar:

Rosa sa...

Ammen gud så gulliga! :******