onsdag 31 augusti 2011

Hela hårgalleriet, whattafakk.

 Jag har färgat håret ska ni veta! När jag var ung och dum hade jag svart hår. Man blev kallad för satanist, punkare och hårdrockare men vad fan gjorde det. Man var ju snygg som ett as. Jag hade svart hår ganska jävla länge.
Ja, jag röker Black devil på bilden*cool*
Sedan tröttnade jag lite på svart hår, och vilken färg är jobbigast att skaffa från svart? Ultrablond, javisst! Det är för övrigt sant att "blondes have more fun". 25 Jane Hellen Ultrablond och några liter silverschampo senare var mitt går sprött som fan och jag bara slutade blondera det när det blev spontana dreadlocks.
Så djääävla k*t?
 Så jag hade någon sorts naturlig hårfärg? Typ mörkblondbrungrå. Det var jääääävligt skönt att inte behöve bekymra sig om utväxten hela tiden (jag är lat, sak ni veta) och sen blev jag ju som bekant på tjocken och då ville jag inte heller färga håret.

"ok"
Men nu har jag gått dit jag aldrig gått förut! Helt jävla galen! Min syrra ba "jag har köpt hårfärg" och färgade mitt hår. Jag tycker det är rätt tjusigt. Vad tycker ni? Ni kan berömma i kommentarerna. Mvh
Alla rödhåriga är dock galna?

3 kommentarer:

Rosa sa...

GUD VAD FINT!!!!!!!!!

MVH-hälsning ar

Gunhild sa...

TJUSIGT!!!!!!!!! mkt!!! men har ni båda rött nu? :O:O:O

Olga sa...

Nej nej bara jag! Jorre e fortfarande blond! Ha de så kul på Kreta lilla fet*a!