torsdag 25 augusti 2011

Plask 4 real

Om K Lo gillade babysim? Någe va! När simfröken förklarade moves så ba stirrade Kajo på bassängen och ba NÄR FÅR MAN GÅ I!!!!!????? Sen fick vi det och då var jag lite dålig och råkade doppa henne så hon fick inte mindre än 2 kallsupar. Jag trodde att hon skulle skrika jäääärnet och skrämma alla andra ungar! Hon ba host host sprattel sprattel! Sedan lyckades vi göra alla andra vändningar utan kallsupar. Vi sjöng även en sång som typ gick "du är så fin jag älskar dig bala bla" och alla kunde texten utom jag som mimade? Alla andra har liksom gått där förut och är 35+ och välbärgade. Så kommer jag där som en fattig färgklick! Färgklick indeed för min vanliga baddräkt som är neutral är utlånad till en person som reste till Frankrike i 4 veckor(Leila!). Jag hade alltså på mig en åttiotalspastellsbadkläning (you heard me) när de andra mammerna hade typ mörka baddräkter med små ben. Kaja matchade mig med gulliga rosa badbyxor! :D

Aja men Kajo var i alla fall bäst trots att hon är yngst i gruppen. En sjumånadersbebi började liksom gråta av en vändning. Kaja ba men plz ...

Inga kommentarer: