onsdag 24 augusti 2011

K

Jag råkade börja läsa en massa IVF-bloggar om folk som fått barn efter att ha försökt hur länge som helst (grinar som fan och glömde gå och lägga mig). De som skriver är så himla kärleksfulla och tackar gud och kallar sina barn för lilla Stjärnan och Miraklet och så vidare. Då börjar jag fundera hur jag skriver och pratar. Jag säger/skriver inte att jag älskar Kaja och hur fantastisk hon är och hur glad hon gör mig och hur gott hon luktar och hur söt hon är o.s.v. Så ba "jag är en dålig morsa!!" för att sen ba "nä jag är ju jag". Alla är ju olika och uttrycker sig på olika vis och så. Jag brukar inte säga hur mycket jag älskar saker i tid och otid (utom mat såklart). It goes without saying.

Men i alla fall, så att ni vet och så, jag älskar Kaja mer än livet!! (även när hon skriker sig hes och klöser mig i munnen)
Hello, I love you, won't you tell me your name?

Inga kommentarer: