onsdag 28 december 2011

B l ä

Jag har inte städat men väl gjort en paj och en rödbetssallad och handlat. Jag känner mig ungefär lika glad som en som har sålt smöret och tappat pengarna och jag har så ont i korsryggen att jag måste luta mig mot diskbänken under matlagningen. Jag väntar nu på att pajen ska bli klar så att jag får SOVA. Dock att när jag satte mig vid köksbordet så spelades Kärleken väntar och jag ba "åh". *tår i ögat* À propos Kent så har jag och min kille tjafsat rätt mycket på sistone, bland annat om Kent vs Lars Widerbäck (och huruvida han var "nazi") samt om var Kajas napp varit. Kul.

2 kommentarer:

Zahra sa...

Lars W är sämst, mitt bidrag till det bråket. Har sett honom live en gång, zzzzzz.. Min min gillar tyvärr Lars W så jag måste lida genom hans låtar ibland :(

Olga sa...

You had me at hello.