lördag 17 december 2011

Mycket begåvad, samt lurad

Jag gjorde ett IQ-test på illustrerad vetenskap (kunde inte hålla mig) och fick 124 d.v.s. bättre än 94.52 % av populationen. Fast sedan bad de mig skapa en profil (som innehöll vissa villkor som att de ska kontakta mig via mejl, telefon och sms (...)) för att "ta del av resultaten" och nu känns det som att de lurade mig!!
   Ja, så jag gick på det luret så nu kommer de spamma sönder mig men i alla fall så var jag bäst på språk (verbal del: 20/20 alla rätt), näst bäst på logik (17/20), däremellan  matematiska och visuella delarna (15/20) och sämst på att memorera (14/20). Dock så svarade jag inte på vissa frågor så jag trodde jag skulle få IG. :c
   Så är jag alltså SUPER INTELEGENT eller är det bara reklam eller både och? Vad får ni? Klick and tell.

7 kommentarer:

Setti sa...

Jag fick 123...och jag tyckte det gick åt helvete så jag vet inte hur det kunde gå till.

Misan sa...

132!

Misan sa...

132 och migrän morgonen därpå! Aldrig mer :C

Anonym sa...

fick 126!!! *ÄGER* men asså, vi har ändå ingen chans att vara bäst pga mamma hade ca 132. :((((((((

/vulvi

Olga sa...

Säcken var 4 smartare än mig! Vi är helt enkelt hemskt smarta hela bunten. ;)

Setti sa...

Skönt att veta att de som läser din blogg är smarta då.

Olga sa...

De som kommenterar i alla fall!