fredag 30 december 2011

Menskoll

Läste hos Ghazal (fuxery, orkar ej länka m mobilen) om en mensapp och blev eld och lågor! Man kan dessutom markera när man legat, acne, flöde, m.m. Hur har jag kunnat leva utan den här appen? Det vete katten! Ska också köpa en menskopp! Fatta snällt mot fitty, miljön och plånboken! Vinn-vinn-vinn som man säger. Mens va, vilken kul grej. Nej. Har fått pissont i ryggen och blivit deprimerad denna mens. Mensvärken känns som om någon hugger mig i livmodern. Blir mensen värre efter en graviditet? Jag tror fan det.

5 kommentarer:

Ewonne sa...

Jag med!!!!! Har sån jä-hä-vla mensvärk numera. Minns inte att jag hade det förut.

Maria sa...

Jag tror också att den blir värre!

Olga sa...

Skönt att ni också har så, då är jag normal!!! Tråkigt attdet ska vara smärtsamt dock. :c

Setti sa...

Jag har också värre mensvärk, och värre pms. klimakteriet? Plus köpte menskopp för några månader sen och har period tracker som jag ÄLSKAR. Vi borde starta klubb P.S. Du skulle även fått se menskoppen ikväll om den inte satt i. Jag tänker aldrig mer använda tamponger och bindjävlar. DS.

Olga sa...

Å vad bra!! Då kan jag fråga dig om tips när jag köpt min!!! Nästa mens så ska det vara menskopp!