måndag 12 december 2011

:D

Som det har påpekats på Facebook, av min kille och här på bloggen så lägger jag ned väldigt lång tid på tandborstning och det gav tydligen utdelning. Hon petade lite med den där metallkroken och röntgade tänderna och sade att jag inte skulle borsta så djävla hårt 8kanske inte med de orden) och att jag skulle skölja med fluor för jag skulle kanske få hål mellan några tänder annars.

Jag har varit nervös över att jag ska tappa tänderna eftersom jag har uppdraget tandkött, att det ska göra asont, att de ska dra ut visdomständer, att det ska vara asdyrt. Men nej. Jag ska till tandhygienist om 1,5 år igen. Tandläkare behövdes inte. Visdomständerna får sitta där de sitter eftersom de inte är till problem. Det kostade 60:- så jag gick ju inte bankrutt heller.

Om ni vill ha tandvårdstips är det bara att kommentera! Puss

Inga kommentarer: